Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Hobbyist Premium Member Hannah GoldenFemale/United States Group :iconany-kind-of-anime: Any-kind-of-Anime
anything anime
Recent Activity
Deviant for 7 Years
3 Week Premium Membership
Statistics 309 Deviations 18,753 Comments 27,911 Pageviews

Pallid Gifts and Fanart

Some Wonderful Art of my Characters from Pallid! :heart:
Please take a look at the Wonderful artists who made these beautiful pictures! :iconwooowplz:

Newest Deviations

Random Favourites

Webcam

Stamps! XD

GIN-CHAN EVERYWHERE .Bday Sp. by uchiha-itachi111Katsura Stamp .:Birthday sp.:. by uchiha-itachi111+The Truth+ by ChinchikurinShiroyasha stamp by LucarityGintama stamp and nosubbystamp by Nidoqueen4everStamp 20 KatsuxKyu? by NobumeGintama- Gintama stamp oo1 by Kaze-yoStamp 1 Kyuubei by NobumeGintama Shinsen stamp by mariapalitos68Stamp 18 by NobumeOkita Sougo Stamp .:Request:. by uchiha-itachi111Gintama Stamp 01 by yuki-hoshime:I Study FFVII Stamp by PianoxLullabyZackxAerith stamp by Moki-luFF7 original stamp by Neo-MegumiFMA Brotherhood - Passing Time - Stamp by melisnirvanaLing Dance - Stamp by I-Forget-To-ForgetEd Knows Stamp by SpeedyAlchemistCloud Strife Dissidia Stamp by CloudemyxCloud Strife Dissidia Stamp 2 by Cloudemyx:thumb70246840:Young Zack Fair by konalleiTidus Stamp by CloudemyxZackXCloud Stamp by PyroKismetFinal Fantasy Fan Forever by SerpentineCougarFinal Fantasy X Stamp by nakashimarikuI Support Chocobos Stamp by halofarmNoctis 1 by JinzeKingdom Hearts Stamp by winter-ame:MtG: Green Mana Stamp by Valros:MtG: White Mana Stamp by ValrosStamp: child Allen Walker by sirbartonsladySTAMP: Got Materia? by sunstroke-artFantasy is my Reality stamp by purgatorikuroshitsuji stamp by endzi-zDA Stamp - Nature 01 by tppgraphicsSpirit Stamps: Earth by gaianchildAllen_stamp :3 by Ashka-chanD-Gray Man-Stamp by EnergyDrinkFreakSTAMP - Allen Walker by Roackwolf stamp by war-armorWolf at Heart Stamp by Aura-BleedingHeartWolf Inside stamp by RonTheWolfIchigo Stamp 3 by omnicatbusSketch Stamp by MichaelCrichlowVash by Aryan-DarkI Suck at Drawing Backgrounds by MelissaDaltonArt theft stamp by DraggyGirl

Groups

asdfghjkasdfghj!! Someone on Youtube stole a bunch of wolf artwork, my work included, to make a video. They didn't give any credit, or asked the artists for promission. Please help in reporting the video :( 

83%
5 deviants said REPORT THIS VIDEO ---> www.youtube.com/watch?v=RHzEXv… <---
17%
1 deviant said Thank you guys for your help!

deviantID

SamuraiWARRIOR7's Profile Picture
SamuraiWARRIOR7
Hannah Golden
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
:iconsamuraiwarrior7:Derpy Wolf by SamuraiWARRIOR7Wolf Derp by SummerSnowByKF:iconsummersnowbykf:

Welcome to my Page!

Im a Fraternal Twin, the girl, my better half is a boy lol
kinda short-ish
Brown Hair
light blue eyes
grew up with 5 other siblings, twin included

I mostly draw Wolves and Various Fanarts. You will also see art for my Upcoming Graphic Novel, PALLID
Im also a HUGE fan of Gintama , FFVII, D.Gray-man, and Fullmetal Alchemist Brotherhood :3




:bulletred: I DO NOT TAKE REQUESTS ANYMORE. SORRY :/ :bulletred:

:bulletyellow: LIKE MY PRINTS FROM THE CON? ALL PRINTS AND KEYCHAINS ARE STILL AVAILABLE. IF YOU WOULD LIKE TO PURCHASE, PLEASE GO HERE TO MY PRINTS FOR SALE INFO, OR HERE TO MY FACEBOOK FOR MORE INFORMATION. THANK YOU! :bulletyellow:

:bulletblue:MY TUMBLR:bulletblue:
:bulletblue:ASK ME ANYTHING!:bulletblue:



:iconexcitedgintokiplz::iconexcitedsougoplz::iconexcitedhijikataplz::iconexcitedkondoplz::iconexcitedtakasugiplz::iconexcitedkyubeiplz::iconexcitedzuraplz::iconexcitedelizabethplz::iconexcitedjustawayplz:
Please comment :Stamp: by KooboriSapphireNo Requests by SweetDukeDA Stamp - Art Trades 009 by tppgraphics Friendly Deviant by Luna-Akari:iconjustdoitplz:

" I dont care what you do somewhere in the universe, but anywhere within the reach of my sword, is my country!" - Gintoki
Interests
Long time huh?
;__; Im not proud. Im so sorry OTL I love you guys for sticking with me even tho I neglect you all :iconimsorryplz:
BUT! I come with updates and shit! :la: yay!! ( koffnoonecareskoffkoff) .. :D

So! Lets see...
Well! Since my return home, things have been improving! Im working now! :D Thats right! AND best of all, its NOT with people! :la: YAY!
I work at a Dog Daycare/grooming place :3 I run the daycare, and hang out with a bunch of dogs everydays! sometimes..its over 30 dogs in the room lol...so...its very tiring, but I do love it :3 I just make sure that the dogs dont kill eachother and I try and keep the peace XD It can be hard lol, but It beats cleaning toilets like I use to do! XD I also now work in the grooming room, and bathe/dry/brush dogs as well. I LOVE that. It kills my back and makes me ache everywhere, but I LOVE it :D ( even tho I work with a..not so pleasant person..)
I love finally having my foot in the door with an animal job. I work with my buddy :iconsashabff: and its just great! Even tho its a 40 min drive DX lol.
I still dont have a set of wheels yet, so im just trying to work towards that. I almost had enough money, but..well, heres whats going on :3
In short, on Thursday, my Dad and I are flying back to WA to pick up my Cats! :'D :iconhappytearsplz: I'M SO HAPPY! Its been 3 months since I've seen Sebastian and Gilbert, and I am beyond excited. We are leaving thursday, and will be back home Saturday. Its a one day visit lol, but Im wicked excited to see my boys and my siblings again! I miss them waaayyy too much :heart: I never thought I would be going back to WA so soon lol, so alittle mixed emotions going on, but Im excited :) Not happy that I had to pay for it ( I wasnt suppose too) But I cant wait till the end of next year. I need my boys now~
Umm...so I had like..this LIST of things that have been going on, but I just cant think of them right now XD
Ive got some new art to put up, mostly some sketch dump and a new OC character ( Don't know if he will be in Pallid or not)
I often upload the little sketches and things I do on my Tumblr, so please feel free to follow me if your interesed! I post alot of art, FMA, Attack on Titan, D.Gray-man, Gintama, cats, and random shit! :D pallid-samurai.tumblr.com/
umm..ohh! im finally gonna have my hair dyed blue again! :D ( part of it anyways lol)
ok, thats all I can think of ;__; Sorry i've neglected you all! <3 trying to juggle everything has been annoying ( and with no car, I need to be driven everywhere...EXTRA annoying) So I will do my best to be on here more!
Welcome my new watchers! :hug: I promise, I will do my best! Im working on getting on here more :) and I have a shit ton of messages to answer lol..^^;
:bulletred: I DID WANT TO DO A QUICK SHOUT OUT THO! :bulletred:
I wanted to thank these two great friends I have on here. They have been so kind to me every step of the way from my journey to WA, to my journey back home. They helped me out so much with encouragment :heart: They are such amazing people :hug:
:icontrinitysage: and :icontechn0vert:
Thank you so much for all your kindness. You stuck with me through alot with words of encouragement, and even financially :) Please, PLEASE take a look at these wonderful artists!! They are simply amazing at what they do. Im very lucky to have them as such great friends :) Trust me, you guys want to watch these people~

Ok! thats it for now! thanks for reading if you did! :)
~Samurai

Donate

SamuraiWARRIOR7 has started a donation pool!
170 / 10,000
i would love some points :3
please donate!

You must be logged in to donate.

Visitors

:iconyellowstones:
YellowStones
Apr 23, 2014
5:50 pm
:iconliddlelinkin:
liddleLinkin
Apr 22, 2014
9:50 pm
:iconyumiko-palomino:
Yumiko-Palomino
Apr 22, 2014
8:10 am
:iconshadowcross:
Shadowcross
Apr 18, 2014
6:27 am
:iconrukiathewolfie:
RukiaTheWolfie
Apr 16, 2014
4:24 pm

Comments


Add a Comment:
 
:icontrinitysage:
TrinitySage Jan 19, 2014  Hobbyist Writer
I get the first comment of the New Year!!

Just wanted to say hi and that I hope everything is going okay for you still!!
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Mar 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconblushingplz: AWW thank you!! :iconpancakeglompplz:

Im SO sorry this is so late OTL Thanks for sticking with me still! ;__;
Everything is good on this end! How have you been?
Reply
:icontrinitysage:
TrinitySage Mar 16, 2014  Hobbyist Writer
I'm doing good, but I thought you were mad at me QQ

What have you been up to??
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Mar 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
ohh god I could never be mad at you!! Im so sorry if I gave you that impression :(
I've been up to my neck in pure busy haha. and any free time I've had I've been drawing and drawing. So lifes pretty Hectic! but Its a good thing..it keeps me distracted :)
Again I'm so sorry ;__; I didnt mean to make you feel that way.

I've just been working! haha nothing really much to report XD I do have to post a journal tho about all of this XD But I have been just fine!
What have you been up too?? How are things?
Reply
(1 Reply)
:iconartofgunn:
ArtofGunn Dec 5, 2013  Professional General Artist
Thank you for the badge!
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Dec 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
no problem!
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Dec 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
:la: Welcome!
Reply
:iconsaresai:
SareSai Oct 8, 2013  Professional Digital Artist
Hwaaaa I really love your art style~~!!! And I'm very curious about your Pallid series; it looks like it will be quite lovely, so I shall eagerly await whenever you start making pages *w*b

Also FMA Brotherhood Fan = instant WIN hahahaha~!
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Oct 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
Waaaaa thank you so much!! ;__; :hug:
I'm sorry this is late, It really means alot to me!! I will do my best not to let you down! ;D and with comments like this, it gives me a push to continue working on Pallid! ^^ So Thank you again!! :glomp:

ohhh yeah! :D FMAB = FTW! Glad to know another fan!! :la:
Reply
Add a Comment: